Почему у меня нет няшного трапика? Я не пидор, не хочу сосать и что бы меня ебали, хочу просто обниматься, трахать и весело гулять с девочкой волшебницой.
>>218661282 ты хочешь выебать мужика - это пидорство я не осуждаю, потому что быть хорошим адекватным геем, лучше чем гетеросексуальной подлой мразью просто интересно, почему ты врешь самому себе
>>218662267 Трапы для натуралов. Геи не будут ебать трапа, так как он не похож на мужика. Ты бы выебал мужика с пиздой? По твоей логике ведь это будет женщина. Если для тебя выебать мужика с пиздой это гетеросексуально, то ты пиздец тупой
>>218662407 во первых, как может быть мужик с пиздой во вторых, это твоя логика в третьих, это ты тупой в четвертых, почему ты боишься признаться в страхе, что ты боишься признаться себе, что ты пидор? гомофобы - это латентные пидоры
>>218662890 Даже не знаю, так получилось. Да особо ничем, моя красивей любой бабы, а так среди них есть максимум всратые и ебанутые, это уж как повезёт. Мне повезло.
>>218658549 (OP) Although Piero Fornasetti's works are produced as individual pieces, he was an important figure in Italian industrial design culture, to such an extent that his name is now better known on the international design scene than in any other fields. Fornasetti was, however, an artist actively involved in a variety of aesthetic disciplines, including painting, drawing, graphic design and product design: “It's rare to see such happiness in the act of making and producing, such a sweeping vision, free of any shadow of conflict in the moment of creation: a serene epiphany, an outpouring of inventions."[1] In the course of his artistic career he created over 13,000 works and he was responsible for one of the largest outputs of objects and furniture of the 20th century, thanks less to the number of copies of individual pieces than to the diversity of his decorations. The sources of inspiration for his art (he began as a painter) were Piero della Francesca, Giotto, paintings from Pompeii, Renaissance frescoes and metaphysical painting, from which he never stopped drawing inspiration, making virtuosity the distinctive feature of his own art.