Spiders’ fifth RPG, The Technomancer, is officially revealed in detail in its First Contact Trailer. Slated for release in early 2016 on PlayStation 4, Xbox One and PC, take a first look into the world of The Technomancer, and learn about the three dynamic and exciting combat styles: • Staff: Highly mobile long-ranged melee to hit multiple targets. • Rogue with knife and gun: Agile, mobile, with dodges, rolls, and effective CC with the gun. • Protection with mace and shield: Parry, block, and beat them to death with powerful attacks!
Each of the combat styles can be imbued with electrical Technomancer powers, buffing their damage, as well as Zachariah being able to directly use his skills in battle, electrocuting, knocking out in stealth, and pounding back his foes on the Red Planet.
In the video, you’ll see Zachariah fighting and exploring throughout the markets and shanties of Noctis, one of the major cities in The Technomancer, where over a hundred years of separation from Earth, new cultures, clans, and super-powers formed throughout Mars, causing clashes and in-fighting across the red planet.
It’s not all about the combat, though, with a deep, modular crafting system changing the visible and active qualities of clothing and weapons from scrap you find on Mars. Cut off from Earth for 120 years, Mars is a world in conflict, with many different cultures and communities – and the games weapons and clothing reflect this quality, with jury rigged and make-shift weapons and armor, designed for survival, or militaristic rule!
From melee combat skills to active and passive abilities, everything can be unlocked and upgraded in the ability tree, where you’ll be able to improve the games’ three combat styles, and also your technomancer abilities as you level up and gain XP.
There are up to five different ways to finish quests in The Technomancer, and your choices will affect the story ending. Romance your companions, craft, quest, kill, and explore Mars, coming 2016 to PlayStation 4, Xbox One, and PC.
>>32943 Да и похуй. Все равно они хоть что-то новое пытаются сделать, меняют сеттинги, саундтрек ебейший пишут, боевку перепиливают каждый раз. В этом году они вообще ни одной игры не выпустили, так что техномансера они уже минимум 2 года пилят, что хорошо. Тот же гервант 3 за 3 года был сделан.
>>34893 Очень смешно. Для меня предыдущие 2 игры были как экшн с сюжетом и сайдквестами по ходу уровней-кишок и мне было норм ибо доставляла боевка и крафт, ну и сюжет в марсе по крайней мере нравились. Такая-то атмосфера. Тут же я крайне сомневаюсь, что запилят нормальную рпг часть, так что надежда на боевку.
>>34893 Да как-то не заметно, недослешер какой-то, если не умеют делать плавную анимацию то уж лучше бы запили классическую РПГ боевку с статическим стоянием друг напротив другам, чем этих деоганые буратины.
>>38251 Ну так у них в Game of Thrones и так стояли друг напротив друга, было еще хуже. Это особая студия, у них получается говно, какой бы геймплей они не пытались сделать.
>>32939 (OP) >вид от третьего лица >тяночку-ГГ не завезли Ящитаю, это пропаганда гомосексуализма и дискриминация гетеросексуальных господ. С таким отношением даже торрента не будет. Кляті європейці.
>>44633 В марсе сюжета особо и нет, главгерой сбегает из гулага на пару с малолетнем петушком, а потом их нанимает местный шишка, чтобы скинуть другого местного шишку, а потом они уплывают в закат. Тут вместо мейн квеста то, что обычно в сайд квесты пихают.
>>44790 Ты играл жопой, извини конечно. Сюжет Марса отходит от стандартных тропов видеоигровых сюжетов. Там не всё так просто - побег из концлагеря оло-ло. Там темы поднимаются темы идеалов с помощью которых абсолютно продажные обе стороны конфликта манипулируют людьми.
>>65322 Делают вам токтеческою боёвку, вам не нравится. Делают экшен - вам не нравится. Хуй знает что вам надо. Что не сделаешь - кто-нибудь кукарекает.
Spiders’ fifth RPG, The Technomancer, is officially revealed in detail in its First Contact Trailer. Slated for release in early 2016 on PlayStation 4, Xbox One and PC, take a first look into the world of The Technomancer, and learn about the three dynamic and exciting combat styles:
• Staff: Highly mobile long-ranged melee to hit multiple targets.
• Rogue with knife and gun: Agile, mobile, with dodges, rolls, and effective CC with the gun.
• Protection with mace and shield: Parry, block, and beat them to death with powerful attacks!
Each of the combat styles can be imbued with electrical Technomancer powers, buffing their damage, as well as Zachariah being able to directly use his skills in battle, electrocuting, knocking out in stealth, and pounding back his foes on the Red Planet.
In the video, you’ll see Zachariah fighting and exploring throughout the markets and shanties of Noctis, one of the major cities in The Technomancer, where over a hundred years of separation from Earth, new cultures, clans, and super-powers formed throughout Mars, causing clashes and in-fighting across the red planet.
It’s not all about the combat, though, with a deep, modular crafting system changing the visible and active qualities of clothing and weapons from scrap you find on Mars. Cut off from Earth for 120 years, Mars is a world in conflict, with many different cultures and communities – and the games weapons and clothing reflect this quality, with jury rigged and make-shift weapons and armor, designed for survival, or militaristic rule!
From melee combat skills to active and passive abilities, everything can be unlocked and upgraded in the ability tree, where you’ll be able to improve the games’ three combat styles, and also your technomancer abilities as you level up and gain XP.
There are up to five different ways to finish quests in The Technomancer, and your choices will affect the story ending. Romance your companions, craft, quest, kill, and explore Mars, coming 2016 to PlayStation 4, Xbox One, and PC.